Pierwszy września 2016. Przedszkole - nowym wyzwaniem !

1 września 2016

Pierwszy dzień w "Arce Noego" już za nami, z uśmiechami wychodziliśmy z przedszkolnej sali. Rano się z paniami przywitaliśmy, na śniadanko poszliśmy i do zabawy ruszyliśmy. Ale, żeby nie było tak beztrosko, powiem Ci Mamo i Tato, że uczestniczyłam/em już w zajęciach dydaktycznych. Następnie byliśmy na spacerku, a zaraz po nim obiadek zjedliśmy - niektórzy nawet leżakowali. Popołudniu czekała na nas pyszna i zdrowa zupka, a po...

Dni adaptacyjne 2016/2017

1 września 2016

Drodzy Rodzice ! W dniach 30 i 31.08.2016 r. w naszym przedszkolu odbyły się dni adaptacyjne, poprzedzające nowy rok przedszkolny 2016/2017. Nowi wychowankowie "Arki Noego" zawitali w naszych skromnych progach, by poczuć przedsmak "życia przedszkolnego";) Była zabawa na dywanie, wspólne zabawy i śpiewy w kółeczku, a nawet pierwsze próby wykonania pracy plastycznej - małego burego misia,...

Zobacz Więcej...

Jak minął wakacyjny sierpień w Arce Noego...

28 sierpnia 2016

Zapraszamy do oglądania w zakładce: "galeria zdjęć" fotorelacji z ostatniego wakacyjnego miesiąca.  Bawiliśmy się świetnie. Spacerowaliśmy po Wałach Chrobrego, wybraliśmy się na wycieczkę do Rancha Panderosa i Gospodarstwa Agroturystycznego. Byliśmy też na Szczecińskim Zamku, na Wieży Widokowej. Odwiedziliśmy Muzeum Techniki i uczestniczyluśmy w warsztatach pt. "Tworzymy się". A dla ochłody zjadaliśmy...

Nowe zdjęcia...:)

27 lipca 2016

ZAPRASZAMY DO OGLĄDANIA NASZEJ INTERNETOWEJ GALERII ZDJĘĆ, NA KTÓREJ POJAWIŁY SIĘ FOTORELACJĘ Z NASZYCH WAKACYJNYCH SPACERÓW, WYCIECZEK I INNYCH WYDARZEŃ. MIŁEGO OGLĄDANIA, POZDRAWIAMY:)

Ahoj przygodo ! Dni Morza 2016

14 czerwca 2016

W miniony czwartek i piątek wybraliśmy się na spacer na Wały Chrobrego, aby podziwiać przybyłe jednostki morskie. Okazałe żaglowce oraz okręty wojenne wzbudzały zainteresowanie głównie męskiej części naszej grupy:) Nie zabrakło również niesmamowitych przygód  - spotkaliśmy prawdziwego pirata morskiego !!! Chciał nas nastraszyć, ale my się nie daliśmy, tylko zdjęcie sobie z nim zrobilśmy:) Proszę zaglądać do galerii -...

Zobacz Więcej...

Pani Basia i jej wakacyjne skarby:)

14 czerwca 2016

W poniedziałek wróciła do nas, po tygodniowym urlopie, Pani Basia. Wypoczywała w Karpaczu, a na poniedziałkowych zajęciach popołudniowych opowiadała o swoich wakacyjnych przygodach. Ciekawych opowieści nie było końca... Duże wrażenie zrobiły na dzieciach przywiezione przez Panią Basię kamienie. m.in. Agat mszysty, czy Akwamaryn. Fotorelacja w galerii zdjęć - "Opowieści z podróży".

Zobacz Więcej...

[1]      «      5   |   6   |   7   |   8   |   9   |   10   |   11      »      [33]